litery-white.png

Przeczytaj referencje bezpośrednio od osób, które skorzystały z moich usług.

Zobacz, co myślą moi Klienci i jakich zmian można oczekiwać będąc zaangażowanym w Program.

Wierzę, że każdy może osiągnąć swoje cele i marzenia, jeśli otrzyma narzędzia i strategie, które pasują do jego stylu uczenia się i pozwolą mu najpełniej rozwinąć swój potencjał.

quote.png

Szkoda, że nie trafiliśmy do Pani kilka lat wcześniej

 

Uważamy, że program otworzył nam oczy (i oko umysłu oczywiście). Szkoda, że nie trafiliśmy do Pani kilka lat wcześniej. (...)

Zauważyłam, że pierwsze dwa dni syn był po zajęciach wykończony, jadł obiad, padał i zasypiał. W środę było już normalnie, a w czwartek rozkręcił się - rozmawiał ze mną, z moją siostrą, żartował, śmiał się, i tak całe popołudnie

i wieczór. Dawno nie był taki zrelaksowany.

W weekend był odpoczynek, a od jutra zaczynamy ćwiczenia i słowa pułapki.

 ES.

[04/03/2022 mail od mamy maturzysty, tuż po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png
poprawa-po-kursie.png

Córka przyszła do Pani Marty z problemem skupienia się, problemami z pisaniem, czytaniem, przestawianiem i odwracaniem liter.

 

Dostałam w szkole propozycję od nauczycieli i dyrektora szkoły, żeby dziecko powtarzało klasę III, ponieważ nie poradzi sobie z kolejnym językiem oraz z ilością lekcji. Umówiłam się z dyrekcją, że jeśli nie uda się dziecku zrobić postępów w trakcie wakacji i na koniec roku będzie zagrożona czegokolwiek, to spróbujemy powtarzać klasę. Nadmienię jeszcze, że oceny ze sprawdzianów wiedzy na koniec roku w klasie III to: z matematyki - 1 i języka polskiego - 2, z języka angielskiego - 2/3. Na początku kolejnego roku szkolnego, miałyśmy z Panią Martą zajęcia wspomagające naukę języka polskiego, a co za tym idzie poprawienie skupienia podczas czytania (Program Korekcji Dysleksji Davisa).

Po tygodniu zajęć stwierdziłyśmy, że czytanie poprawiło się: z dukania pojedynczych literek, na właściwie płynne czytanie z zatrzymywaniem się na pojedynczych słowach.

 

Matematyka: oceny 5, 4, 3. Wszystkie polecenia i zadania tekstowe nagle stały się czytelne, a pytania z j. polskiego - zrozumiałe. Z języka angielskiego dziecko ma 4, z drugiego języka obcego jaki doszedł (francuskiego) dostaje 4 i 5.
Kiedy córka dostała 5 z matematyki za odpowiedź ustną z mnożenia i dzielenia przy tablicy, to wszyscy w klasie przybijali z nią piątki, ponieważ pamiętali co się działo w poprzednich latach i jak bardzo dziewczyna sobie nie radziła ze wszystkim.

Zeszyty które właściwie nie istniały przez trzy lata, które były nieczytelne, nie miały zapisków, notatek, datę miały wpisywaną losowo i zazwyczaj błędnie, temat potrafił się rozwlec na całą stronę; były zapisywane od tyłu zeszytu, od jego środka, do góry nogami, ukośnie - właściwie w każdą możliwa stronę i nie odczuwała dziewczyna różnicy.
Teraz: jej zeszyty są czytelne, pięknie prowadzone, kolorowe, pisze bardzo ładnie i starannie,
Z zeszytów dostaje 4-ki, z każdego beż wyjątku. Nadąża z zapisywaniem dużej ilości notatek na lekcji. Po przyjściu do domu siada do lekcji.

 

Gdy pisała klasówkę, mówiła: „szybko napisałam, więc dobrze poszło”.
Teraz: po klasówce przychodzi i mówi np.: „poszło kiepsko, ale nie dostanę jedynki, na pewno zrobiłam kilka zadań źle, ale nie tyle żeby nie zaliczyć testu”.

 

Oczywiście nie jest tak, żeby wszystko poszło do przodu, nie radzi sobie nadal ze stresem związanym z nauką i z ilością wiedzy jaką musi przyswoić dziennie, wtedy ucieka do łazienki i potrafi się tam zamknąć nawet na 2 godziny.
Wszyscy jednak widzą efekty jej pracy, a jej starania są zwieńczone sukcesem.

(Przesyłam zdjęcie zeszytu z matematyki tuż przed rozpoczęciem nauki metodą Davisa i kolejne zdjęcie z miesiąca później. 

Oraz zdjęcie z zeszytu z angielskiego z końca poprzedniego roku szkolnego i miesiąc po tygodniu zajęć.)

Mama 10-latki

[27/12/2021 opis po Progrmie Korekcji Dysleksji Davisa]

Matematyka PRZED                                                          Matematyka PO               Angielski PRZED            Angielski PO

quote.png

FaceBook'owe rekomendacje

quote.png

Bardzo polecam Panią Martę jako osobę prowadzącą “Program Korekcji Dysleksji Metodą Davisa”.

Warsztaty z Panią Martą stały się dla mnie początkiem pozytywnych zmian w życiu zawodowym i prywatnym. Po raz pierwszy otrzymałem fachową pomoc w zrozumieniu wyjątkowości swojego umysłu, rozwinięciu swoich pozytywnych cech oraz przemiany słabych stron w atuty. Pani Marta jest osobą posiadającą ogromną wiedzę oraz odznacza się wysoką kulturą osobistą. Ponadto, co bardzo istotne, Pani Marta jest osobą empatyczną, a tym samym nakierowaną na potrzeby danego klienta.

Wszystko to sprawia, że warsztaty z Panią Martą są nie tylko początkiem pozytywnych zmian w rozwoju osobistym klienta, ale także czystą przyjemnością.

Maciej

[27/09/2020 opinia dorosłego Klienta po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Ten kurs to jest spory krok w moim życiu.

 

Jestem zadowolony z Twojego podejścia do szkolenia mnie. Bardzo doceniam podejście, które kierunkuje ucznia i nie pozwala chodzić drogami na skróty i przez utarte ścieżki.  

Ogólnie ten kurs to dla mnie początek większych zmian w myśleniu i we wszelkim: organizowaniu życia i pracy. Tak to odczuwam. Wiedz też, że na poziomie psychicznym czuję, że zmiana wymaga wysiłku. Nie zmienia to faktu, że żyje tym co razem zrobiliśmy na zajęciach i to mnie kieruje, żeby wyjść z tego 20-letniego ciemnego lasu. 

Dziękuję za pomoc w obraniu prawidłowego kierunku działania. 

 K.

[19/05/2019 mail od dorosłego Klienta po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Chciałam pochwalić się w imieniu córki pierwszym małym sukcesem.

 

Dziś dostała 3+ z kartkówki z historii (poprzednie oceny to 2 i 1). Ona co prawda liczyła na więcej, ale tłumaczymy, że bardzo dobrze jej poszło, bo tak naprawdę dopiero zaczyna pracować przy użyciu nowych narzędzi i na razie bardziej nadganiamy materiał, a z czasem będziemy się uczyć na bieżąco i będzie jeszcze lepiej. Siłą rzeczy trenujemy na razie czytanie z tworzeniem obrazów na podręcznikach, ale za to z reguły około godziny dziennie (z przerwami, oczywiście). Jeszcze jeden pozytyw – córkę ten sposób nauki bawi, więc i mniej męczy, a sama widzi, że zapamiętuje więcej :-).

Pozdrawiam serdecznie,

Ewa O-W

[21/11/2018 mail od Mamy 12-letniej Klientki]

quote.png

Opinia prosto z serca

Obecnie jesteśmy po pierwszym miesiącu stosowania metody Davis’a. Mój syn najpierw pracował z Panią Martą przez tydzień przed końcem wakacji, a następnie, zgodnie z zasadami metody Davis’a, ze mną w domu. Efekty są zadziwiające. Przede wszystkim w zaledwie miesiąc u syna niebywale wzrosła pewność siebie i spokój związane z nauką i opanowywaniem nowego materiału. Uczy się dużo szybciej  i sprawniej niż przedtem. Znacząco poprawił też oceny. 

 

Nauka na kartkówki czy nawet odrabianie zadań przebiega sprawnie, szybko, bez stresu i beż żadnych napadów złości czy zdenerwowania. Takie negatywne objawy jak złość, zniechęcenie czy płacz podczas nauki ustąpiły praktycznie całkowicie. Nieprawdopodobnie poprawiła się umiejętność czytania i czytania ze zrozumieniem. Syn zaczął czerpać przyjemność z czynności czytania. Na razie nie są to jeszcze całe książki ale teksty, które czyta rozumie i reaguje na nie w trakcie czytania. Jeśli coś go interesuje chce o tym poczytać więcej. Np. ostatnio powiedział po lekturze Harrego Pottera, że chciałby przeczytać drugą część książki. Kiedyś nie mogłam sobie nawet wyobrazić takiego obrotu spraw. Kolejną fantastyczną sprawą jest poprawa pamięci. Uczenie się słówek do dyktanda czy słówek z angielskiego, hiszpańskiego odbywa się poprzez narysowanie  obrazka skojarzenia. Syn sam tworzy obrazek analogicznie do lepienia słów pułapek z plasteliny. Dzięki temu zaledwie po kilkakrotnym powtarzaniu patrzenia na ten obrazek zapamiętuje słówko, niemal bez wysiłku. 

 

Polecam gorąco i szczerze metodę Davis’a do odblokowania potencjału jaki drzemie w Państwa dzieciach. Pani Marta jest pozytywnym i profesjonalnym metodykiem, doskonale dogaduje się z dzieckiem, traktuje je po partnersku i przekazuje mu klucz by mogło otworzyć drzwi swoich talentów.

Anna

[24/09/2019 opinia mamy dziewięciolatka]

quote.png

„Moje dziecko ma dysleksje, nie wiem co robic!”

Drodzy Rodzice, taka wlasnie opinia spadla na mnie 2 lata temu. Dokladnie takie pytanie zadalam sobie jako rodzic. Szkola nie sili sie zeby mi pomoc. Jedyne co slysze od nauczycieli to to ze moj syn powinien byc bardziej samodzielny. Nie stosuja sie do zadnego zalecenia poradni. Ja jako rodzic pracujacy na pelnym etacie nie mam czasu ani energii aby mojemu dziecku pomoc. Rok temu syn przeszedl terapie metoda Davisa. Polecam ja goraco kazdemu dziecku z trudnosciami. Syn zrozumial co to jest dysleksja i jak z nia zyc. Zaczal lepiej radzic sobie w szkole oraz nadal pokonuje trudnosci w czytaniu. Korzysta z audiobookow przy trudnych lekturach a cwiczy codzienne czytanie na latwiejszych tekstach. Zaczal nawet czytac ksiazeczki mlodszej siostrze. W 4 klasie otrzymal swiadectwo z czerwonym paskiem i rosl z dumy przez cale wakacje. Taka motywacja naladowala go do nauki w tym roku. Obecnie jest w 5 klasie z przeladowanym materialem jak na polskie szkoly przystalo i radzi sobie. Czasem jest lepiej a czasem gorzej ale dobra motywacja mu pomaga. Nadal wykorzystuje techniki koncentracji wyniesione z terapii. To bylo to wsparcie, ktorego bylo mu trzeba. Dziekuje

 

Sylwia Hamilton

[22/11/2018 komentarz Mamy Klienta do posta na Fb]