top of page
litery-white.png

Przeczytaj referencje bezpośrednio od osób, które skorzystały z moich usług.

Zobacz, co myślą moi Klienci i jakich zmian można oczekiwać będąc zaangażowanym w Program.

Wierzę, że każdy może osiągnąć swoje cele i marzenia, jeśli otrzyma narzędzia i strategie, które pasują do jego stylu uczenia się i pozwolą mu najpełniej rozwinąć swój potencjał.

Wygladalo jak cud
quote.png

Bo to naprawdę wyglądało jak cud!

 

Przyszłam do Pani z wielką wiarą, że nauczy Pani mojego syna radzić sobie z talentem dysleksji. Patrząc z perspektywy kanapy, ustawianie oka umysłu na punkt orientacji wyglądało dla mnie niemal jak gusła :) Ale jakże skuteczne! Te wszystkie pomyłki syna, konsekwentnie powtarzane, pokazały mi, że jego mózg naprawdę działa inaczej i "ustawienie oka na punkt, odprężenie i dostosowanie ilości energii" sprawia, że uczy się te pomyłki niwelować.

Pierwsze dwa dni to czas, kiedy uczył się narzędzi i jestem naprawdę dumna z syna, bo przyjął używanie narzędzi jako "swoje" naprawdę szybko.

Cudownie było patrzeć, jak eliminowaliście razem kolejne dezorientujące litery, a potem słowa. Bo to naprawdę wyglądało jak cud! Cudownie było usłyszeć, jak czytanie "jak martwa ryba" (bez intonacji) zmieniło się w czytanie zawierające emocje, bo po opanowaniu znaków przestankowych, jakoś "samo" mu się z włączyło ich używanie. To było niesamowite.

 

Bardzo nam było u Pani miło. Syn uwielbiał herbatki, gry, atmosferę, spokój, słowa zachęty, brak presji, opowieści i książki jakie miał czytać :) 

 

Wie Pani doskonale, że podczas tego wyjazdu do Warszawy syn słuchał 1 i 2 części audiobooka "Zwiadowców".

Wie Pani co pierwszego zrobił jak tylko weszliśmy do domu?

Poszedł po trzecią część - KSIĄŻKĘ - i doczytał do 10-tej strony! 

Czytał po cichu i sam, ale raz słyszałam, jak literował słowo szeptem - czytał "po nowemu". (…)

Potem czytał mi na głos "Apollo 11" z 3 poziomu z tej samej serii co Edison. Poszło naprawdę fantastycznie!

 

Dziś zabrakło nam rano czasu. Ale na jutro syn zaproponował, że musi się budzić wcześniej! Sam, bez namawiania z mojej strony. No więc co do poranków, to jestem dobrej myśli - jesteśmy w procesie zmiany.

 

I. Ł.

[25/04/2023, mama 11-stolatka, ucznia klasy 5, po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Z całego serca i szczerze polecam program Korekcja Dysleksji Davisa u Pani Marty

Córka, obecnie uczennica klasy 8, program z Panią Martą zaczęła w pierwszym tygodniu wakacji 2022 r.. Po tygodniu, zgodnie z zasadami metody Davis'a program kontynuujemy w domu. 

Córka przede wszystkim miała ogromny problem z czytaniem ze zrozumieniem, co przekładało się na wielogodzinne spędzanie czasu nad książką, nauką ze mną, a efektem końcowym i tak była najczęściej ocena 1 lub 2-. Oczywiście podejście nauczycieli w szkołach do uczniów/młodzieży dyslektycznej jest takie, że córka miała bardzo niską samoocenę

 

Do tego programu podeszłam z dużą rezerwą. Zanim Ola trafiła do Pani Marty przeszła chyba przez wszystko, co oferowali psychologowie m.in. indywidualna stymulacja słychu, integracja sensoryczna, słuchawki Forbrein'a, zajęcia wyrównawcze. Wiedziałam, że jak ten program nie pomoże, to jako rodzić zrobiłam wszystko, aby pomóc swojemu dziecku. Po pierwszym spotkaniu z Panią Martą, w rozmowie z córką, dałam jej wybór czy chce z tego skorzystać czy nie. W 100% była to decyzja podjęta przez Olę

 

Ogromnym dla mnie zaskoczeniem było podejście Oli do spotkań. Pierwszy tydzień wakacji, Ola bez żadnych protestów wstawała rano, aby na 8 być już na zajęciach. Ze spotkań wracała zadowolona :). Jeszcze większym zaskoczeniem był ostatni dzień u Pani Marty, gdy zobaczyłam jak córka współpracuje, jakie przez te 4 dni zrobiła postępy. Przede wszystkim zaczęła płynnie czytać, bez dzielenia wyrazu na pół, tzw. zapowietrzania się. Czytać ze zrozumieniem!

 

Córka uczy się teraz dużo lepiej, szybciej przyswaja materiał. Poprawiła się pamięć, ale przestała uczyć się na pamięć, nauka jest ze zrozumieniem, a efektem końcowym - oceny. Z ucznia dwójkowego, jakim była do siódmej klasy teraz z kartkówek, sprawdzianów dostaje 4, 3+. Z odpowiedzi ustnych nawet 6. U córki bardzo wzrosła pewność siebie. Zauważyłam, że z każdym dniem zwiększa się jej zasób słów, co związane jest z czytaniem, czytaniem ze zrozumieniem i co najważniejsze, czerpaniem przyjemności z czytania

Dużym plusem jest umiejętność zarządzania czasem podczas nauki. Ola potrafi podzielić sobie materiał wg trudności i poinformować mnie, że np. do tego przedmiotu będzie uczyła się dłużej, bo jest więcej materiału. 

 

Trzeba pamiętać, że po skończonym tygodniu z Panią Martą, program dalej trwa i rodzic musi być dla dziecka wsparciem. Uczestniczyć z nim w zajęciach w domu, w opanowywaniu symboli - słówek pułapek. Córka z tych ćwiczeń w domu ma dużą przyjemność. Miała rozpisane 1 słówko na dzień, ponad miesiąc temu zaproponowała, że będzie lepiła dwa słówka. Sama pilnuje, żeby robić te zajęcia :).

 

Pani Marta jest ogromnym wsparciem, cały czas jest z nami w kontakcie. Do przesłanych zdjęć zawsze się odniesie, pochwali, napisze, że np. brakuje osi czasu w tym obrazie :). Oli zawsze czytam maile od Pani Marty, bo wiem jakie ma to dla córki znaczenie. 

 

Z całego serca i szczerze polecam program Korekcja Dysleksji - Metoda Davisa u Pani Marty. Pani Marta jest osobą ciepłą, otwartą dla dzieci, która rozumie ich problemy i problemy rodziców związane z dysleksją.

 

Pani Marto dziękujemy :)

 

Renata Łyszcz

[20/11/2022, mama Oli, lat 14, uczennicy klasy 8, po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Jeśli moje dziecko jest szczęśliwsze, to tym bardziej i ja

 

Dzień dobry,

Mój syn po kursie metodą Davisa robi mniej błędów, czyta o wiele lepiej i co najważniejsze rozumie tekst czytany. Fakty z przeczytanych książek pamięta lepiej niż ja i na pewno lepiej niż kiedyś. Opowiada co było na lekcjach i zadziwia mnie tym, ile z tych lekcji zapamiętuje. Niektóre fakty z biologii są bardzo szczegółowe.

To wszystko sprawia, że jest mniej sfrustrowany i mniej zniechęcony do nauki niż był kiedyś. Jest mniej rozproszony, a bardziej zadowolony. Jeśli moje dziecko jest szczęśliwsze, to tym bardziej i ja.

Dziękuję za pomoc i wsparcie.

 Renata Gruszczyńska

[10/11/2022 mail Mamy 11-stoletniego Klienta po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Szkoda, że nie trafiliśmy do Pani kilka lat wcześniej

 

Uważamy, że program otworzył nam oczy (i oko umysłu oczywiście). Szkoda, że nie trafiliśmy do Pani kilka lat wcześniej. (...)

Zauważyłam, że pierwsze dwa dni syn był po zajęciach wykończony, jadł obiad, padał i zasypiał. W środę było już normalnie, a w czwartek rozkręcił się - rozmawiał ze mną, z moją siostrą, żartował, śmiał się, i tak całe popołudnie

i wieczór. Dawno nie był taki zrelaksowany.

W weekend był odpoczynek, a od jutra zaczynamy ćwiczenia i słowa pułapki.

 ES.

[04/03/2022 mail od mamy maturzysty, tuż po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

Sukces, bo syn przeczytał prawidłowo wszystkie plecenia, a błędy rachunkowe z pomyłką cyfr to tylko w jednym zadaniu chyba zrobił. Wspaniałe, że trafił na zajęcia do Pani przed tą maturą.

Wyniki super-szczególnie matematyka 😀: matma podstawowa 100, a rozszerzona 80!

Dostał się na PW na energetykę na MEIL i na UW na historię, na fizykę i na astronomię!

ES.

[aktualizacja z 24/08/2022]

quote.png

A efekty zaczęły przychodzić niespodziewanie szybko.

 

Pani Marto,

Czas na krótkie podsumowanie moich obserwacji i wrażeń z treningu i niespełna 3 tygodni po zajęciach.

Rozpoczęliśmy trening z nadzieją na poprawę umiejętności szkolnych syna, mając świadomość, że nie jest to łatwe zadanie.

Początkowo z zaskoczeniem, a następnie z ogromną radością obserwowałam, jak Pani pracuje z moim synem. Syn z zestresowanego codziennymi wymaganiami szybko stał się radosnym, odprężonym i chętnym do współpracy. Alfabet przestał być plątaniną przypadkowych znaków po 1,5 dnia zajęć, choć przez 4 lata szkoły podstawowej pozostawał ciągle niezgłębioną tajemnicą.

Potem było już tylko lepiej, zaczął płynnie czytać już w trakcie zajęć. Wyposażyła go Pani w narzędzia

i przywróciła wiarę we własne możliwości. 

Na koniec treningu zaopatrzyła nas Pani we wszystko co jest niezbędne, żeby kontynuować zajęcia w domu i ustaliła plan działania. Wiemy, że 5 dni treningu to początek drogi, jednak dzięki Pani fantastycznym kompetencjom

i perfekcyjnie przemyślanym materiałom oraz wsparciu udzielanemu po treningu kontynuujemy pracę bez wysiłku

i z przyjemnością.

 

A efekty zaczęły przychodzić niespodziewanie szybko. Syn po 2 tygodniach od skończenia zajęć został oceniony na 5 za głośne czytanie baśni Perrault’a Kopciuszek na lekcji języka polskiego (a tekst widział po raz pierwszy).

Jest też wreszcie odprężony w trakcie nauki, a chwilami nawet radosny.

Na pytanie, jaką nagrodę chciałby otrzymać po opanowaniu określonej liczby słów pułapek, odpowiedział, że super by było, gdyby mógł mieć dodatkową lekcję z Panią Martą (!).

Czy może być lepsza rekomendacja Pani zajęć ze strony ucznia?

Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie.

M.B.K.

Mama 11-latka

[23/05/2022 mailowa relacja po Progrmie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png
Poprawa pisma ręcznego

Córka przyszła do Pani Marty z problemem skupienia się, problemami z pisaniem, czytaniem, przestawianiem i odwracaniem liter.

 

Dostałam w szkole propozycję od nauczycieli i dyrektora szkoły, żeby dziecko powtarzało klasę III, ponieważ nie poradzi sobie z kolejnym językiem oraz z ilością lekcji. Umówiłam się z dyrekcją, że jeśli nie uda się dziecku zrobić postępów w trakcie wakacji i na koniec roku będzie zagrożona czegokolwiek, to spróbujemy powtarzać klasę. Nadmienię jeszcze, że oceny ze sprawdzianów wiedzy na koniec roku w klasie III to: z matematyki - 1 i języka polskiego - 2, z języka angielskiego - 2/3. Na początku kolejnego roku szkolnego, miałyśmy z Panią Martą zajęcia wspomagające naukę języka polskiego, a co za tym idzie poprawienie skupienia podczas czytania (Program Korekcji Dysleksji Davisa).

Po tygodniu zajęć stwierdziłyśmy, że czytanie poprawiło się: z dukania pojedynczych literek, na właściwie płynne czytanie z zatrzymywaniem się na pojedynczych słowach.

 

Matematyka: oceny 5, 4, 3. Wszystkie polecenia i zadania tekstowe nagle stały się czytelne, a pytania z j. polskiego - zrozumiałe. Z języka angielskiego dziecko ma 4, z drugiego języka obcego jaki doszedł (francuskiego) dostaje 4 i 5.
Kiedy córka dostała 5 z matematyki za odpowiedź ustną z mnożenia i dzielenia przy tablicy, to wszyscy w klasie przybijali z nią piątki, ponieważ pamiętali co się działo w poprzednich latach i jak bardzo dziewczyna sobie nie radziła ze wszystkim.

Zeszyty które właściwie nie istniały przez trzy lata, które były nieczytelne, nie miały zapisków, notatek, datę miały wpisywaną losowo i zazwyczaj błędnie, temat potrafił się rozwlec na całą stronę; były zapisywane od tyłu zeszytu, od jego środka, do góry nogami, ukośnie - właściwie w każdą możliwa stronę i nie odczuwała dziewczyna różnicy.
Teraz: jej zeszyty są czytelne, pięknie prowadzone, kolorowe, pisze bardzo ładnie i starannie,
Z zeszytów dostaje 4-ki, z każdego beż wyjątku. Nadąża z zapisywaniem dużej ilości notatek na lekcji. Po przyjściu do domu siada do lekcji.

 

Gdy pisała klasówkę, mówiła: „szybko napisałam, więc dobrze poszło”.
Teraz: po klasówce przychodzi i mówi np.: „poszło kiepsko, ale nie dostanę jedynki, na pewno zrobiłam kilka zadań źle, ale nie tyle żeby nie zaliczyć testu”.

 

Oczywiście nie jest tak, żeby wszystko poszło do przodu, nie radzi sobie nadal ze stresem związanym z nauką i z ilością wiedzy jaką musi przyswoić dziennie, wtedy ucieka do łazienki i potrafi się tam zamknąć nawet na 2 godziny.
Wszyscy jednak widzą efekty jej pracy, a jej starania są zwieńczone sukcesem.

(Przesyłam zdjęcie zeszytu z matematyki tuż przed rozpoczęciem nauki metodą Davisa i kolejne zdjęcie z miesiąca później. 

Oraz zdjęcie z zeszytu z angielskiego z końca poprzedniego roku szkolnego i miesiąc po tygodniu zajęć.)

Mama 10-latki

[27/12/2021 opis po Progrmie Korekcji Dysleksji Davisa]

Matematyka PRZED                                                          Matematyka PO               Angielski PRZED            Angielski PO

quote.png

FaceBook'owe rekomendacje

quote.png

Bardzo polecam Panią Martę jako osobę prowadzącą “Program Korekcji Dysleksji Metodą Davisa”.

Warsztaty z Panią Martą stały się dla mnie początkiem pozytywnych zmian w życiu zawodowym

i prywatnym. Po raz pierwszy otrzymałem fachową pomoc w zrozumieniu wyjątkowości swojego umysłu, rozwinięciu swoich pozytywnych cech oraz przemiany słabych stron w atuty.

Pani Marta jest osobą posiadającą ogromną wiedzę oraz odznacza się wysoką kulturą osobistą. Ponadto, co bardzo istotne, Pani Marta jest osobą empatyczną, a tym samym nakierowaną na potrzeby danego klienta.

Wszystko to sprawia, że warsztaty z Panią Martą są nie tylko początkiem pozytywnych zmian w rozwoju osobistym klienta, ale także czystą przyjemnością.

Maciej

[27/09/2020 opinia dorosłego Klienta po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Ten kurs to jest spory krok w moim życiu.

 

Jestem zadowolony z Twojego podejścia do szkolenia mnie. Bardzo doceniam podejście, które kierunkuje ucznia i nie pozwala chodzić drogami na skróty i przez utarte ścieżki.  

Ogólnie ten kurs to dla mnie początek większych zmian w myśleniu i we wszelkim: organizowaniu życia i pracy. Tak to odczuwam. Wiedz też, że na poziomie psychicznym czuję, że zmiana wymaga wysiłku. Nie zmienia to faktu, że żyje tym co razem zrobiliśmy na zajęciach i to mnie kieruje, żeby wyjść z tego 20-letniego ciemnego lasu. 

Dziękuję za pomoc w obraniu prawidłowego kierunku działania. 

 K.

[19/05/2019 mail od dorosłego Klienta po Programie Korekcji Dysleksji Davisa]

quote.png

Chciałam pochwalić się w imieniu córki pierwszym małym sukcesem.

 

Dziś dostała 3+ z kartkówki z historii (poprzednie oceny to 2 i 1). Ona co prawda liczyła na więcej, ale tłumaczymy, że bardzo dobrze jej poszło, bo tak naprawdę dopiero zaczyna pracować przy użyciu nowych narzędzi i na razie bardziej nadganiamy materiał, a z czasem będziemy się uczyć na bieżąco i będzie jeszcze lepiej.

Siłą rzeczy trenujemy na razie czytanie z tworzeniem obrazów na podręcznikach, ale za to z reguły około godziny dziennie (z przerwami, oczywiście).

Jeszcze jeden pozytyw – córkę ten sposób nauki bawi, więc i mniej męczy, a sama widzi, że zapamiętuje więcej :-).

Pozdrawiam serdecznie,

Ewa O-W

[21/11/2018 mail od Mamy 12-letniej Klientki]

quote.png

Opinia prosto z serca

Obecnie jesteśmy po pierwszym miesiącu stosowania metody Davis’a. Mój syn najpierw pracował z Panią Martą przez tydzień przed końcem wakacji, a następnie, zgodnie z zasadami metody Davis’a, ze mną w domu. Efekty są zadziwiające. Przede wszystkim w zaledwie miesiąc u syna niebywale wzrosła pewność siebie i spokój związane z nauką i opanowywaniem nowego materiału. Uczy się dużo szybciej  i sprawniej niż przedtem. Znacząco poprawił też oceny. 

 

Nauka na kartkówki czy nawet odrabianie zadań przebiega sprawnie, szybko, bez stresu i beż żadnych napadów złości czy zdenerwowania. Takie negatywne objawy jak złość, zniechęcenie czy płacz podczas nauki ustąpiły praktycznie całkowicie. Nieprawdopodobnie poprawiła się umiejętność czytania i czytania ze zrozumieniem.

 

Syn zaczął czerpać przyjemność z czynności czytania. Na razie nie są to jeszcze całe książki, ale teksty, które czyta rozumie i reaguje na nie w trakcie czytania. Jeśli coś go interesuje chce o tym poczytać więcej. Np. ostatnio powiedział po lekturze Harrego Pottera, że chciałby przeczytać drugą część książki. Kiedyś nie mogłam sobie nawet wyobrazić takiego obrotu spraw.

 

Kolejną fantastyczną sprawą jest poprawa pamięci. Uczenie się słówek do dyktanda czy słówek z angielskiego, hiszpańskiego odbywa się poprzez narysowanie obrazka skojarzenia. Syn sam tworzy obrazek analogicznie do lepienia słów pułapek z plasteliny. Dzięki temu zaledwie po kilkakrotnym powtarzaniu patrzenia na ten obrazek zapamiętuje słówko, niemal bez wysiłku. 

 

Polecam gorąco i szczerze metodę Davis’a do odblokowania potencjału jaki drzemie w Państwa dzieciach.

Pani Marta jest pozytywnym i profesjonalnym metodykiem, doskonale dogaduje się z dzieckiem, traktuje je po partnersku i przekazuje mu klucz by mogło otworzyć drzwi swoich talentów.

Anna

[24/09/2019 opinia mamy dziewięciolatka]

quote.png

„Moje dziecko ma dysleksje, nie wiem co robic!”

Drodzy Rodzice, taka wlasnie opinia spadla na mnie 2 lata temu. Dokladnie takie pytanie zadalam sobie jako rodzic. Szkola nie sili sie zeby mi pomoc. Jedyne co slysze od nauczycieli to to ze moj syn powinien byc bardziej samodzielny. Nie stosuja sie do zadnego zalecenia poradni. Ja jako rodzic pracujacy na pelnym etacie nie mam czasu ani energii aby mojemu dziecku pomoc.

 

Rok temu syn przeszedl terapie metoda Davisa. Polecam ja goraco kazdemu dziecku z trudnosciami. Syn zrozumial co to jest dysleksja i jak z nia zyc. Zaczal lepiej radzic sobie w szkole oraz nadal pokonuje trudnosci w czytaniu. Korzysta z audiobookow przy trudnych lekturach, a cwiczy codzienne czytanie na latwiejszych tekstach. Zaczal nawet czytac ksiazeczki mlodszej siostrze.

 

W 4 klasie otrzymal swiadectwo z czerwonym paskiem i rosl z dumy przez cale wakacje. Taka motywacja naladowala go do nauki w tym roku. Obecnie jest w 5 klasie z przeladowanym materialem jak na polskie szkoly przystalo i radzi sobie. Czasem jest lepiej a czasem gorzej ale dobra motywacja mu pomaga. Nadal wykorzystuje techniki koncentracji wyniesione z terapii. To bylo to wsparcie, ktorego bylo mu trzeba. Dziekuje.

 

Sylwia Hamilton

[22/11/2018 komentarz Mamy Klienta do posta na Fb]

bottom of page