NAUKA NA PAMIĘĆ jest wśród bystrych uczniów z dysleksją powszechnym mechanizmem radzenia sobie w szkole.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje dziecko / uczeń sprawia wrażenie, że rozumie lub że czegoś się nauczył … tylko po to, aby to ZAPOMNIEĆ dzień, tydzień lub chwilę później?
Ta niespójność może być kłopotliwa dla zmęczonych rodziców i nauczycieli, którzy próbowali wszystkiego, co mogli, aby dziecku pomóc.
Zapamiętywanie jest „trikiem” … sposobem na zaliczenie testu.
W żadnym wypadku nie oznacza, że informacje zostały zrozumiane lub zinternalizowane, a tym bardziej zintegrowane z bazą wiedzy lub procesem myślowym danej osoby.
Metodycy Davisa są przeszkoleni, aby dostrzec takie kompulsywne rozwiązania i oferować różne, wysoce skuteczne techniki, które szybko pokazują klientowi, że prawdziwa i trwała nauka JEST MOŻLIWA!
Nowe nawyki wchodzą w nawyk i ostatecznie potrzeba korzystania z triku zapamiętywania znika i zaczyna się prawdziwa nauka.
Comentarios