Szukaj

NAUKA NA PAMIĘĆ – czy to dobry sposób?

NAUKA NA PAMIĘĆ jest wśród bystrych uczniów z dysleksją powszechnym mechanizmem radzenia sobie w szkole.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje dziecko / uczeń sprawia wrażenie, że rozumie lub że czegoś się nauczył … tylko po to, aby to ZAPOMNIEĆ dzień, tydzień lub chwilę później?

Ta niespójność może być kłopotliwa dla zmęczonych rodziców i nauczycieli, którzy próbowali wszystkiego, co mogli, aby dziecku pomóc.


Zapamiętywanie jest „trikiem” … sposobem na zaliczenie testu.

W żadnym wypadku nie oznacza, że informacje zostały zrozumiane lub zinternalizowane, a tym bardziej zintegrowane z bazą wiedzy lub procesem myślowym danej osoby.

Metodycy Davisa są przeszkoleni, aby dostrzec takie kompulsywne rozwiązania i oferować różne, wysoce skuteczne techniki, które szybko pokazują klientowi, że prawdziwa i trwała nauka JEST MOŻLIWA!

Nowe nawyki wchodzą w nawyk i ostatecznie potrzeba korzystania z triku zapamiętywania znika i zaczyna się prawdziwa nauka.


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapoznaj się z metodą Davisa, aby zrozumieć i zaakceptować dyslektyczny styl uczenia się!

3 wyświetlenia